Vihdoinkin olen saanut tämän blogini toimimaan täydellä teholla. Alkukankeuksien jälkeen (mm. selaimen vaihto) tämä toimii hyvin, ja tänään sain vohdoin lisätty kuvia tänne. Tässä onkin vierähtänyt koko ilta koneella, kello on jo yli puolen yön. Eli jos, ja kun lapset päättävät aamulla herätä anivarhain, on äiti huomenna aikas naatti. Mutta blogi on kuitenkin nyt toiminnassa. Toivotan kaikki tevetulleiksi tutustumaan. Voisin tässä oikein tarjota teille kakkuakin, että olkaapa hyvät!

Ai niin, olen itse Porista, että jos täällä vierailee porin seudulta harrastajia, ilmoitelkaa itsestänne! Olisi kiva tietää, onko tällä seudulla esim nukkekotikerhoja tai muuta toimintaa!

 

538651.jpg

 

Ja vaikka vähän suolaistakin purtavaa.

538787.jpg

Koska olen kerran ihan vasta harrastuksen aloittanut, niin olisin hyvin onnellinen, jos sivujani selatessanne kertoisitte vinkkejä ja ohjeita kaikkeen nukkekoteiluun liittyen. Erityisesti nyt mielessäni olen ihmetellyt, kun olen joitakin blogeja käynyt katselemassa, että kun siellä noita massatäytekakkuja on, joissa on ns. pursotukset reunoissa, niin miten ihmeessä ne on tehty? Kertokaahan joku minulle vinkkiä! :) Nyt painun pehkuihin, ennen kuin aamu jo sarastaa!